PDA

Zobacz pełną wersję : Reminiscencje KIMBowe



asiczka
24-05-2004, 10:04
Jeszcze nie doszłam do siebie, mimo, że do Leska mnie przywieźli;-) Dziękuję za to WSPANIAŁE SPOTKANIE. Bałam się, że to nie będzie to. Po KIMBIE I (9 os) II ok. 28 os. nie spodziewałam się, ze powyżej tej liczny tez będzie wyjątkowo - a JEDNAK;-) Ponad 40 i tyz piknie!

Jak dojechaliście? Jak tam syndrom dnia po? Jak powroty do rzeczywistości?

P.S podobno:

Rzeczywistość to iluzja wywołana brakiem alkoholu...

więc...

Pozdrawiam Wyjątkowych Ludzi;*

asiczka
24-05-2004, 10:29
wróciłam spod prysznica. czemu ja nadal jestem zielona? he?

Indy
24-05-2004, 11:38
Ograniczony murami
Dusze sie spalinami
Prztłoczony terminami
Tesknie za Górami :cry:

eh Trzeba sie znieczulic :wink:

Derty
24-05-2004, 12:07
Hej:)

Hercklekot, dziwne drżenie rąk, kopalnia piachu pod powiekami i...CUDOWNE WSPOMNIENIA :)
Dziękuję Wam Wszystkim, dziękuję, dziękuję...

Derty

krawc
24-05-2004, 12:13
KIMB III to było coś niepowtarzalnego - i dlatego powrót do szarej rzeczywistości okazał sie straszny. Nie chcę nawet mysleć, że przez jakiś nieokreślony bliżej czas czeka mnie kołowrót codzienności na drodze praca - dom. Bo przecież tylko czekanie na KIMB III nadawało sens memu życiu przez ostatnie miesiące. Nie wyobrazam sobie funkcjonowania przez kolejne miesiące bez określenia mety kolejnego etapu zycia -miejsca i terminu kolejnego spotkania w Bieszczadach, które moglibysmy zrobić w tak przesympatycznym gronie, ponieważ wszyscy uczestnicy KIMB-u okazali się, z mego punktu widzenia , rewelacyjni .
Przyznam się, że szczególną przyjemną ulgę odczułem po spotkaniu z Szaszką i Asiczką - bo tylko przed spotkaniem z Wami dziewczyny miałem straszną tremę. Ale obie byłyście rewelacyjne - pod każdym względem.
Dziekując wszystkim za przemiłe spotkanie - pytanie:
KIEDY NASTĘPNE ????
Belze_bob

T.B.
24-05-2004, 12:47
Gratuluję Wam wszystkim udanego spotkania.
A gdzie reportaż (zwłaszcza foto-) :?: :!:

P.S. do Szaszki: