PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie-zagadka

Doktor
26-07-2004, 19:52
Witam wszystkich forumowiczów!
Po wielu miesiącach aktywnego śledzenia forum czas najwyższy aktywować również swą na nim obecność. A pretekstem do tego jest prośba pomocy w identyfikacji roślinki widniejącej na załączonym zdjęciu (ależ boli te 40 KB).
A przy okazji zagadka - Gdzie zostało to zdjęcie zrobione??

damian
26-07-2004, 21:41
aleś doktorku wymyślił! Nie znam się na kwiatkach, ale wyobrażam soie że tak mógłby wyglądać fiołek alpejski :) ale nie mam bladego pojęcia co to rzeczywiście jest, ta górka w tle trochę jak krzemień ale też nie jestem pewien.

(ależ boli te 40 KB).

Łoj boli, łoj boli!!! Zmniejszanie zajmuje masę czasu!!!!
pozdrawiam

Doktor
26-07-2004, 22:00
Jedną niepewność mogę od razu rozwiać - nie jest to raczej fiołek alpejski.
Buszując po internecie natknąłem sie juz na fiołka alpejskiego :

http://www.saa.friko.pl/p/rosliny/kwiaty/p-alp/fiolek%20alp/fiolek%20alp.htm

Jeśli chodzi natomiast o ten kwiat na zdjeciu to jeszcze nie miałem szczęścia sie na niego natknąć.

Łoj boli, łoj boli!!! Zmniejszanie zajmuje masę czasu!!!!

A ile nerwów kosztuje...

Piotr
26-07-2004, 23:03
Jedną niepewność mogę od razu rozwiać - nie jest to raczej fiołek alpejski.
Ja tam sie na zielsku nie znam, ale dla mnie to jest goryczka tojeściowa. Co prawda dziwne że taka pojedyncza,że tak nisko i że taka cuś fioletowa, ale rozne aparaty roznie "widzą". Albo jakaś inna tojesć. Dla porównania poniżej goryczka tojesciowa:

Efka
27-07-2004, 08:08
Ja to tak bardziej na zwierzątkach a jeszcze bardziej ptaszkach, ale może to jest pszeniec gajowy. Jeśli tak to biedne konie i owce.
Pozdrawiam
Ewa

długi
27-07-2004, 09:57
Dzwonek skupiony
ale gdzie zdjęty? nie wiem
Długi

Doktor
27-07-2004, 11:47
Dzwonek skupiony