PDA

Zobacz pełną wersję : Bacówka pod Małą Rawką



aleXander
14-03-2005, 20:22
Jestem nauczycielem i zamierzam się na wiosne wybrać z klasą do tego schroniska, mam jednak kilka pytań:
1) Czy w tym schronisku jest jakiś sklep itp. a jeżeli nie ma to jak daleko jest oddalony od bacówki?
2) Czy łazienki są w pokojach, czy jest po prostu jedna dla chłopców i jedna dla dziewczyn?
3) Czy jedzenie jest znośne? ;)
4) Czy warunki są dobre dla 15-nastoletnich dzieciaków (chodzi o czystość przede wszystkim)?

Piotr
14-03-2005, 20:29
1) Czy w tym schronisku jest jakiś sklep itp. a jeżeli nie ma to jak daleko jest oddalony od bacówki?
Bufet - czyli mniej więcej mozna tam kupic to co wkażdym schronisku. Najbliższy sklep jest w Ustrzykach Górnych (6km).


2) Czy łazienki są w pokojach, czy jest po prostu jedna dla chłopców i jedna dla dziewczyn?
Są wspólne - o ile dobrze pamietam. Wspólne - znaczy j/w napisałeś oczywiście :)


4) Czy warunki są dobre dla 15-nastoletnich dzieciaków (chodzi o czystość przede wszystkim)?
Eee tam - akurat 15-letnie dzieciaki patrza na czystość... :)

aleXander
14-03-2005, 22:33
Dzięki, a w ten bufet to drogi?

naive
14-03-2005, 22:40
Dzięki, a w ten bufet to drogi?
Najlepiej zadzwoń albo napisz do nich:

http://www.rawka.bieszczady.info.pl/

lucyna
15-03-2005, 15:25
Bacówka ma swoje zalety. Piękne położenie to atut.

Nasty_girl
19-03-2005, 23:35
ja tam bylam tylko wchodzac na mala rawke ale nie narzekam.. w bufecie ceny jak to w bufecie sa wyzsze, ale ne mozna narzekac.. fajne miejsce ale nie na dlugi okres bo jednak oddalone od cywilizacji

Doczu
20-03-2005, 11:49
Informacja przydatna dla 15 letniej młodzieży - piwo Tyskie Gronie 4 PLN - była tez bodaj Warka , żywiec i Tatra w cenie takiej samej :-)

MikoX
21-03-2005, 10:18
Jestem nauczycielem i zamierzam się na wiosne wybrać z klasą do tego schroniska

Dobrym pomysłem jest pobyt nie tylkow jednym miejscu, ale powędrować i pomieszkać w 2 - 3 schroniskach.