PDA

Zobacz pełną wersję : Gdzie z dzidzią?



AgusiaK
10-04-2005, 00:37
W Bieszczady jeżdżę od lat, ale zawsze wyłaziłam wysoko w góry.
Nie jestem zbyt oryginalna i zwykle bywały to wypady na Bukowe, Rawki i inne sztandarowe szlaki.
No i teraz mam "zagwozdkę" - gdzie pójść z półtoraroczną córeczką? Oczywiście w nosidle, ale szlak musi być krótki i prosty, bo dziecko nie wytrzyma w nosidełku wielu godzin a mąż mi wykorkuje ;)

Poradźcie!!!
Umrę, jak nie wyjadę w Bieszczady.

WojtekR
10-04-2005, 00:58
Cześć AgusiaK,
Że krótki to zrozumiałe, ale prosty? Co miałaś na myśli?
Pozdrowaśki WojtekR

marekm
10-04-2005, 01:05
Hej!!
Po pierwsze- nie umieraj.
po drugie - ten temat był już "wałkowany" na Forum, kliknij na " szukaj".
Po trzecie - jak sama przyznajesz wyłaziłas wysoko w góry, to może teraz "wyleziesz"
w niskie góry. :lol:
proponuję okolice Sękowca / obecnie oficjalnie Zatwarnica / , okolice Komańczy, i ...
i zależy jeszcze kiedy chcesz jechac, na jak długo, czy masz samochód?
Odwiedź również strony www widniejące poniżej tam również napewno znajdziesz jakąś podpowiedź.

Piotr
10-04-2005, 13:02
bo dziecko nie wytrzyma w nosidełku wielu godzin a mąż mi wykorkuje ;)
Doprecyzuj oprócz wymienionych juz przez poprzedników rzeczy: jaka jest bezpieczna granica marszu dla Twojego męża, co by nie wykorkował, bo statystyki GOPR-owi popsuje, to coś wymyślimy, a o dziecko to bym się nie martwił ;)
BTW: to tez warto przeczytać: http://www.bieszczady.info.pl/0,18,0,0,faq.html

AgusiaK
10-04-2005, 14:27
Dzięki za odzew.

No więc tak - po przejrzeniu dotychczas poruszanych tematów przeczytałam, że z dzieckiem raczej nie należy się wybierać w góry, bo dzieci się nudzą. Ale to starsze - moje dziecko zwiedza świat głównie z perspektywy wózka, więc raczej nie odczuje wstrząsającej różnicy.