Zobacz pełną wersję : Co zwiedzic ?? 1 raz w Bieszczadach ...
Witam
Jak w temacie mam zapytanie do Was ?? Tymbardziej jestem zielony ze bedzie to Moje pierwsza wycieczka w bieszczady takze chcialbym abyscie mi cos polecili co naprawde warto zwiedzic a co mozna pominac. Hmm do dyspozycji mam 3 dni ;) bede miec swoj samochod takze wrazie gdyby miejsca moga miec od siebie nawet 10 km roznicy :) Czekam na Wasze propozycje z gory dziekuje za kazda jedna ...
pozdrawiam
bede miec swoj samochod takze wrazie gdyby miejsca moga miec od siebie nawet 10 km roznicy
Jeśli naprawdę będziesz chciał zobaczyć to co stanowi istotę Bieszczadów, to pieszo dziennie będziesz przechodzić 15 - 25 km. Skoro jedziesz pierwszy raz to tak naprawdę nie wiadomo co Ci sie w Bieszczadach spodoba. Poczytaj trochę na tym forum a także na bieszczadzkich stronach , może coś wybierzesz. Bo tak naprawdę warto zobaczyć całe Bieszczady, w 3 dni sie nie da.
metaldaw
15-08-2005, 10:53
- Wołosate - z tąd szlak na Tarnicę - najwyzszy szczty Bieszczad, po drodze jest też odrobinke niższy Halicz, jest tu hodowla koni Hulcarskich wieć można pojeździć konno
- Ustrzyki Górne - z tąd szlaki na Wielką Rawkę i Małą Rawkę, Krzemieniec, Oraz na Połoninę Caryńską i Połoninę Wetlińską (na połoninach są najpiękniejsze widoki - polecam)
- Solina - tu można popywać na sprzęcoe wodnym i podziwiać tamę
- Cisna - A DOKŁADNIE POLECAM BAR O NAZWIE "SIEKIEREZADA" - TO TRZEBA ZOBACZYĆ NA WŁAZNE OCZY NAJLEPSZY BAR W CAŁYCH BIESZCZADACH (rewelacja) !!!