PDA

Zobacz pełną wersję : Kocham Bieszczady



Anonymous
21-11-2001, 14:02
<HTML>Mieszkam pod Szczecinem, to tak daleko.Rzadko mogę przyjeżdżać w moje ukochane Góry.Opowiedz o swoich wędrówkach, przygodach, by choć na chwilę przywołać wakacyjne wspomnienia.Będę wdzięczna.</HTML>

Anonymous
22-11-2001, 01:03
<HTML>Mógłbym opowiadac długo, chocby dlatego że jeżdżę w Bieszczady od 1973 roku.
Wspomnień wiele, wrażeń także, zalezy co Ciebie interesuje.
Dwa wilki zaliczałem z odległosci poniżej 50 metrów (na szosie miedzy Przelęcza Jabłonowska a Jabłonakami na pierwszej prostej od serpentyn północnych), niedźwiedzia wytropiłem na zboczach Hyrlatej, saren i jeleni się nie liczy, po raz pierwszy naprawde sie bałem uciekając przed skaczącymi kamieniami (od uderzeń piorunów) na Rawkach.
Cos jeszcze?

Pozdrawiam
IrekR@radiostacja.pl</HTML>

Adam
23-11-2001, 11:19
<HTML>Bieszczady mają swoj klimat. Byłem tam tylko raz w zeszłym roku ale od razu można to zauważyć. Nie napiszę może o przeżyciach, bo takich za dużo nie miałem, ale zauważyć urok tych gór można.

Uczę się w Koszalinie - też kawałek - i dzisiaj wybieram się właśnie w ten koniec Polski - ot! taki sobie wypadzik na kilka dni. Miałem do wyboru Karkonosze, Tatry i właśnie Bieszczady. Jadę w Bieszczady, bo gdzie indziej można lepiej wypocząć kilka dni, niż właśnie tam ;-))

Pozdrawiam i do zobaczenia może kiedyś w... Bieszczadach.</HTML>

Anonymous
23-11-2001, 12:45
<HTML>FAKT ,ŻE KTOS TEZ MYSLI O BIESZCZADACH I TĘSKNI ZA NIMI W TYM MOMENCIE JEST GENIALNY.LUDZI Z CAŁEJ POLSKI CIAGNIE W JEDEN ZAKĄTEK...CO CIAGNIE? DZIKOSC TYCH GÓR,NIESAMOWITY KLIMAT SCHRONISK,BIESZCZADCY LUDKOWIE,DZIWNA MUZYKA...JESTEM Z ŁODZI,TERAZ STUDIUJĘ W W-WIE I JUZ MNIE SKRECA,BO WIEMZE W LIPCU BEDE TAM.</HTML>

Anonymous
23-11-2001, 17:22