PDA

Zobacz pełną wersję : Zabiorą "śmigło"?



Jabol
19-01-2007, 10:09
Kolejny przejaw specyficznego "myslenia" pewnych osób... używam całej swej powściagliwości żeby nie nazwać tego inaczej...Chyba komus spodobał się napis LPR na smigłowcu?:twisted: To nie jest Liga Polskich Rodzin! To jest Lotnicze Pogotowie Ratunkowe!!! Wielokrotnie widziałem "wiatraka z Trepczy" i ich dzielną załogę w akcji... A teraz? Będziecie czuli sie bezpieczniej? Już widzę karetke podjeżdżającą np na Stare Sioło i sanitariuszy śmigających po górach z noszami...
http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070119/RZESZOW/70118026
Zasypmy osby decydujące listami i mailami. Może uda się jeszcze coś zdziałać...

Derty
19-01-2007, 11:04
Hej:)

Ale jest pozytywny skutek tej decyzji. Już starosta wyjął kasę na remont bazy:twisted:
Może jednak decyzja nie zapadnie, może zostanie zawieszona?

Nie znam się na tym, ale czy przy ilości odbywanych lotów wydłużenie ich dwukrotnie napewno jest pociągnięciem o charakterze ekonomicznym? A poza tym, czy rozszerzenie terytorium objętego lotami jednego śmigła napewno usprawni działanie? Przecież wzrośnie prawdopodobieństwo tego, że nałożą się w czasie dwa lub więcej nieszczęśliwych zdarzeń i klops. Ktoś w wyścigu po życie odpadnie. Ale niestety tak się u nas myśli w kraju, jak się myśli. Od ministerstw po sam dół...

Pzr
Derty

friber
19-01-2007, 11:52