PDA

Zobacz pełną wersję : Karpaty Wschodnie. Sierpień 2008. Propozycja, poszukiwania idt. :)



reaperman
29-05-2008, 00:08
Witam!!!
Może na początku się przedstawię, ponieważ pomimo tego, że jestem już trochę na tym forum to się za bardzo nie udzielam. Wole sobie poczytać;)
Na imię mi Arek. Jestem z Poznania i studiuję sobie na PP (4 roczek).
A teraz przejdźmy do konkretów :)
Planuję w sierpniu wypad w karpaty ukraińskie. Taki troszkę dłuższy wypadzik. Bo chciałbym połazić sobie po czarnohorze, gorganach, świdowcu etc.
I teraz pojawia się mój problem. Nie mam za bardzo z kim. Znaczy może ktoś by się znalazł, ale na krótszy wypad.
Więc, jeśli byłby ktoś chętny to byłoby super.
Zaznaczę jeszcze tylko, że nie chodzi mi o to aby "przebiec" te góry.
Z kondycją u mnie dobrze (jak tylko mogę to jadę w góry więc trochę się już wyrobiłem) ale lubię chłonąć otoczenie a nie je zaliczać ;).
No, to by było na tyle:smile:
P.S. Nie chodzi o to żeby nagle pojawiły się propozycje z dokładnymi datami i planami. Tak rzuciłem temat żeby nie było później na ostatnią chwilę:)
Dzięki za uwagę:)

reaperman
02-06-2008, 18:42
No to jest już nas dwóch :D pioabram się zainteresował :) Prosimy o dalsze kandydatury ;) Pozdrawam!

Henek
02-06-2008, 22:45
Witamy na forumie.
A tak w ogóle to te karpaty (wschodnie) to po raz pierwszy ?
A jak piszesz

Taki troszkę dłuższy wypadzik. to co masz na myśli ? Miesiąc, dwa ? czy dłużej ?

reaperman
02-06-2008, 23:03
Ja po raz pierwszy.
Tak myślałem coś ok 1 miesiąca:) ale nie dłużej.
Pozdrawiam!

pioabram
04-06-2008, 11:20
Ja owszem,chętnie ale nie dłuzej niz 2 tygodnie,Ponownie chciałbym ,ugryzc,Czarną hore,i koniecznie swidowiec.Mam nadzieję ze tym razem,sniegu tam nie bedzie...

reaperman
04-06-2008, 20:52
Ten miesiąc to było moje maksimum więc luzik:)
Może na zachętę zaproponuję po lizaku chupachups dla każdego kto pojedzie ;)

WojtekR
06-06-2008, 19:35