PDA

Zobacz pełną wersję : Skitury w Bieszczadach



stabil2000
23-01-2009, 02:15
Witam wszystkich Bieszczadnikow! jestem nowy w temacie i bede bardzo wdzieczny za info dot..wycieczek skiturowych na terenie BPN. Na stronie parku troche okrojone informacje. Moze jest www dot.. ww tematu.?

dziekuje i pozdrawiam

vm2301
23-01-2009, 09:22
Ja sie na tym nie znam, ale wiem, że jeżdżą/biegają/chodzą

http://forum.bieszczady.info.pl/searchresults.php?cx=partner-pub-8420998808781405%3Acwuppb-lw25&cof=FORID%3A9&q=skitoury&sa=Szukaj#944

Witaj:)

Misieg
23-01-2009, 16:54
Polecam wycieczki organizowane przez PTTK Rzeszów, oddział oferuje ciekawe wyjazdy/wycieczki na nartach ski turowych

stabil2000
24-01-2009, 10:32
dziekuje wszystkim za info..

Bylem z chlopakami z krainy wilka.Fajna ekipa..polecam

pozdrawiam

barszczu
27-01-2009, 22:51
dziekuje wszystkim za info..

Bylem z chlopakami z krainy wilka.Fajna ekipa..polecam

pozdrawiam

ale jesteś szybki. 23.01. o drugiej w nocy pytałeś o skitury, a 24.01 przed południem już jesteś po wyprawie i polecasz...
to pochwal się gdzie byliście, jakie były warunki śniegowe itp.

pozdrawiam

stabil2000
28-01-2009, 01:17
'Tropem Wilka" PL/SK

Roztoki G - Okraglik-Plasza(pikinik pod polonina)-Dziurkowiec-Runina(Autobuskiem do domu)Impreza miala charakter szkoleniowy przy wspolpracy klubu turowego z preszowa.Pewnie ciezko w to uwierzyc ,ale noca takze jest pieknie..

Zalapalem sie na ostatnia chwile i bardzo dziekuje org..za mile przyjecie.Polecam serdecznie.Wiekszosc trasy z gorki.. :)

pozdrawiam

Marcin
28-01-2009, 21:04
Witamy Daniela na forum.
Uważaj mają tu czujnych moderatorów. Trzeba wklepać najpierw 50 postów żeby coś reklamować. Masz wiele do powiedzenia więc ta 50 strzeli jak z bata.

Pozdrawiam

marcins
28-01-2009, 21:46