PDA

Zobacz pełną wersję : Wetlina - Marzec



Arzahel111
23-01-2009, 22:14
Witam Wszystkich

Jestem początkującym forumowiczem, ale jestem przekonany że na stałe zawitam do Waszej społeczności

Bieszczadami interesuję się od jakiegoś czasu, a mieszkam na Roztoczu, o którym zwykło się mówić "Małe Bieszczady" Stąd więc nieodparta pokusa, aby w końcu je odwiedzić :)
Planuję kilkudniowy wypad z dziewczyna za dwa miesiące (w marcu)m w okolice Wetliny, Smerka. Przejrzawszy forum jednak mam pewne wątpliwości, czy ta pora roku jest odpowiednia na tego typu wyprawę. W zasadzie niepokoi mnie jedna rzecz - czy obierając sobie szlak do pokonania, nie ugrzęźniemy gdzieś w błocie, i cali z niego zejdziemy. Nie chcemy jechać na weekend majowy, gdyż to wiąże się z natłokiem ludzi. Zakładam, że w tym okresie nie będzie problemów z bazą noclegową i ewentualnie gastronomiczną. Proszę o radę, czy w tym miesiącu jest możliwy taki spacer i jeśli tak, to który szlak wybrać

Pozdrawiam

Basia Z.
23-01-2009, 22:23
Planuję kilkudniowy wypad z dziewczyna za dwa miesiące (w marcu)m w okolice Wetliny, Smerka. Przejrzawszy forum jednak mam pewne wątpliwości, czy ta pora roku jest odpowiednia na tego typu wyprawę. W zasadzie niepokoi mnie jedna rzecz - czy obierając sobie szlak do pokonania, nie ugrzęźniemy gdzieś w błocie, i cale z niego zejdziemy.

W błocie jak w błocie, powyżej 700-1000 m npm to o tej porze roku bywa jeszcze mnóstwo śniegu i to takiego bardzo mokrego.
Oczywiście to zależy od pogody w danym roku, ale statystycznie tego się można spodziewać.

B.

Arzahel111
23-01-2009, 22:30
Czyli wędrówka może okazać się dość ciężka, Sugerując się dodatkowo dotychczasową pogodą, odnoszę wrażenie, że lepiej pogodzić się z tłumami turystów i przyjechać tutaj np na weekend majowy :)

peterix
23-01-2009, 23:15
Proponuję pojechać w weekend po .... weekendzie majowym :razz: