PDA

Zobacz pełną wersję : pikuj



milka
04-04-2011, 15:36
Witam:) na poczatku napisze ze jestem amatorka. i mam kilka pytan odnośnie podróży na pikuj:> chciałabym się tam wybrac w czerwcu ale najpierw chcialabym sie dowiedziec np:
1. czy jest tam wielu turystow w wakacje?
2. czy namiot jest niezbędny podczas wyprawy? tzn czy po drodze znajde schroniska lub cokolwiek gdzie bedzie mozna spedzic noc?(czery sciany i kawalek dachu)
3. jak najprosciej i najszybciej dojechac (autobusem, pociagiem) do tej kolejki ktora prowadzi do szlaku?
4. czy szlaki sa dobrze oznakowane czy jest to raczej szlak dla ludzi, którzy nie potrzebuja oznakowan;)
5. ile dni moze zajac taki wyjazd jesli chce sie odpoczac i cieszyc nim;] czyli spokojne marsze i dojazdy.
i inne tego typu informacje..

czekam na odpowiedzi i pozdrawiam:)

buba
04-04-2011, 17:44
3. jak najprosciej i najszybciej dojechac (autobusem, pociagiem) do tej kolejki ktora prowadzi do szlaku?
)

jaka kolejka??

krzychuprorok
08-04-2011, 14:03
Też się zastanawiam o jaką Ci kolejkę chodzi?? może o pociąg do Sianek. Poczytaj dobrze forum, nie raz było o Pikuju, na pewno znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania.

milka
09-04-2011, 09:17
piszac kolejka miałam na myślli właśnie tą "kolejkę" (elektriczke ) czy jakkolwiek to nazwac do Sianek:) ale faktycznie na forum jest sporo informacji ktore moga mi pomoc.
pozdrawiam i udanego weekendu!

Derty
17-04-2011, 12:51
na poczatku napisze ze jestem amatorka.
2. czy namiot jest niezbędny podczas wyprawy?4. czy szlaki sa dobrze oznakowane czy jest to raczej szlak dla ludzi, którzy nie potrzebuja oznakowan;)
5. ile dni moze zajac taki wyjazd jesli chce sie odpoczac i cieszyc nim;] czyli spokojne marsze i dojazdy.
i inne tego typu informacje..

Witaj,