PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w wybraniu szlaku ! :)

pantumnuss
05-08-2013, 12:48
Cześć wszystkim,
Jestem amatorem Bieszczad. Do tej pory chodziłem po Beskidzie Sądeckim. W tamtym roku pierwszy raz pojechałem w Bieszczady i mnie urzekły.

W tym roku planujemy z kumplami przejść się przez 6 dni po Bieszczadach i nie mamy żadnego pojęcia jakie szlaki przebyć. Na pewno chcemy uniknąć Tarnicy i Połoniny Wetlińskiej bo już je zwiedziliśmy.

Proszę o pomoc w wybraniu trasy - ma być to wycieczka pt. gleba + kalimata i śpiwór ( chyba tylko schroniska PTTK wchodzą w grę?). Wyczynowo jesteśmy sprawni i jakie miejsca moglibyście polecić, które koniecznie trzeba zobaczyć ?

Z góry przepraszam jeżeli piszę w niewłaściwym dziale.

TQT
16-08-2013, 00:28
zrób sobie czerwony szlak od komańczy. przed wetliną wejdź gdzieś na szlak graniczny (ominiesz wetlińską), zejdź dopiero do UG. dalej pójdź sobie pod Tarnicę szlakiem, którym nie szedłeś - są 4 drogi (szeroki wierch, wołosate, bukowe berdo i halicz). na samą tarnicę nie musisz wchodzić - skorzystaj ze źródełka poniżej - i leć na caryńską (jeżeli nie byłeś) np bukowym berdem lub szerokim wierchem - tą trasą, którą jeszcze nie szedłeś :D

czasem warto powtórzyć trasę, ale w drugą stronę ;)

paul_jgd
23-08-2013, 22:45
Cześć !
Zainteresował mnie ten szlak dlatego chciałbym się spytać jak wygląda nocowanie wzdłuż trasy? :)

creamcheese
23-08-2013, 22:56
Jest surowo, jak to w Bieszczadach...
TQT podał trasę przykładową...na kilka dni
Weź mapę i dasz radę:mrgreen:

TQT
24-08-2013, 00:16
zalezy co preferujesz. jezeli namiot masz to super ;D
masz mapę????
zobacz sobie odcinki np 6-10 h(nie wiem ile ujdziesz) i idź. w ciekawych miejscach śpij. np w pttk (pod Honem w Cisnej) lub w namiocie przy wiacie np. przełęcz Zebrak. itd :) Bieszczady pod tym względem są serio bardzi fajne - łatwo je planować :D

paul_jgd
26-08-2013, 23:10