PDA

Zobacz pełną wersję : Majówka- ocena trasy



maxsior516
26-04-2015, 13:02
Witam!
Na początku maja planuje wybrać się samotnie w Bieszczady. Jako że jestem kompletnie zielony w temacie, a w Bieszczadach nigdy nie byłem przyda mi się rada od bardziej doświadczonych.
Zaplanowałem sobie taką trasę.

D1. Przyjazd-Ustrzyki Górne-Tarnica-Wołosate
D2. Wołosate-Przełęcz Bukowska-Halicz-Bukowe Berdo-Ustrzyki Górne
D3. Ustrzyki Górne-Połonina Caryńska-Brzegi Górne-Chatka Puchatka
D4. Chatka Puchatka-Połonina Wetlińska-Smerek (nocleg gdzieś w okolicy)
D5. Jak starczy czasu :) Jakieś propozycje?

Przyjazd i poruszanie się po drogach autostopem.
Kondycje raczej średnia, ale jest upór :) Pytanie czy jest to dobry rozkład tras? Czy lepiej coś zmienić, dodać, uciąć jak myślicie?
Jeśli chodzi o noclegi to biorę ze sobą namiot. Słyszałem, że w Ustrzykach i Wołosatych można spokojnie znaleźć miejsce do rozbicia.

Pozdrawiam

creamcheese
26-04-2015, 13:35
Trasy bardzo dobre. Jak już będziesz w UG to przejdź jeszcze pętelkę przez Rawki.
Nie wiem jak chodzisz (kondycja) ale ja bym nie nosił tego namiotu i całego dobytku do Wołosatego i z powrotem do UG. Z Wołosatego po pierwszym i do Wołosatego drugiego dnia poszedłbym asfaltem (1h) lub stopem; dodając jeszcze do tego jeden dzień na Rawki (np. trzeci) masz trzy dni na lekko a tylko dwa z tobołami na plecach. W UG masz duże pole namiotowe prawie centralnie w "city".
Pozdrawiam

Hero
26-04-2015, 15:02
Witaj na Forum !
Trasę D1 + D2 spokojnie zrobisz w jeden dzień, jeśli zaczniesz rano, wrócisz przed wieczorem (UG, Tarnica, Przełęcz Bukowska, Wołosate - w dowolną stronę). Jak pisał poprzednik warto zaplanować trasę przez Rawki, a ja bym dodał jeszcze Kremenaros (styk trzech granic).
Zastanów się czy pierwszy raz w Bieszczadach chcesz na pewno spędzić w majówkę. Majówka w Bieszczadach to z reguły tłumy na szlakach, którymi chcesz chodzić, wzmożony ruch na drogach, kolejki w lokalach. Może to źle wpłynąć na Twoje pierwsze wrażenie.