PDA

Zobacz pełną wersję : Tarnica- która miejscowość?



Madi
14-07-2015, 13:44
W temacie Bieszczad jestem kompletnie zielona, jak i z orientacją w terenie. Chciałabym zdobyć Tarnicę i przy okazji Połoninę Caryńską i ze zdobytych informacji wynika, że musiałabym pojechać do Ustrzyk Górnych- mam rację? Jeśli tak, to te szlaki, które prowadzą na oba szczyty są "po drodze", czy musiałabym na nie wchodzić z różnych stron?
Ewentualnie może polecacie inną miejscowość, z której byłoby blisko do szlaków, ponieważ nie zabieram się samochodem? (ewentualnie jak są busiki jak w Zakopanem, to nie ma problemu).

Ewentualnie może szlak na Tarnicę prowadzi również na inne szczyty, które można sobie przejść w ciągu jednego dnia?

Nie, żebym szła na łatwiznę- czytam właśnie o tym w internecie, ale nigdy wcześniej tam nie byłam i nie mogę tego wszystkiego "ogarnąć".
Pozdrawiam ;)

Hero
14-07-2015, 15:08
Na oba szczyty wejdziesz z Ustrzyk Górnych, ale są w różne strony. Nie musisz schodzić ta samą drogą. Z Tarnicy możesz zejść do Wołosatego, a z Połoniny Caryńskiej na przykład do Brzegów Górnych. Bez problemów do Ustrzyk wrócisz busem lub stopem. Kolory szlaków i czasy przejść masz na każdej mapie, pa przykład na tej: http://mapa-turystyczna.pl/

Kurdybanek
14-07-2015, 18:00
W temacie Bieszczad jestem kompletnie zielona, jak i z orientacją w terenie. Chciałabym zdobyć Tarnicę i przy okazji Połoninę Caryńską i ze zdobytych informacji wynika, że musiałabym pojechać do Ustrzyk Górnych- mam rację? Jeśli tak, to te szlaki, które prowadzą na oba szczyty są "po drodze", czy musiałabym na nie wchodzić z różnych stron?
Ewentualnie może polecacie inną miejscowość, z której byłoby blisko do szlaków, ponieważ nie zabieram się samochodem? (ewentualnie jak są busiki jak w Zakopanem, to nie ma problemu).

Ewentualnie może szlak na Tarnicę prowadzi również na inne szczyty, które można sobie przejść w ciągu jednego dnia?