Pomocy od Prawnika w sprawie serwisu he he
Witam,
Prosze o pomoc od prawnika a wiem że na tym forum tacy są w dniu dzisiejszym
otrzymalem od gminy uwagę że musze zmienic nazwę mojego serwisu
www.lutowiska.com
Serwis Informacyjny Gminy Lutowiska
że takiej nazwy nie mogę uzywać.( Jak mam nazwac pseudo sewis)
Nie wiem czy to prawda ja mieszkam w Gminie Lutowiska i tworze o tej gminie serwis jaki jest taki jest ale ważne że wogule chce coś zrobić a tu takie problemy odrazu.
Jakoś nie widze żeby w na stronie
www.lutowiska.pl bylo napisane że to serwis informacyjny
Prosze o porade czy musze zminić tą nazwe jeżeli naprawdę nie mogę jej używać to trudno zmienie to ale czy to jest naprawde problem ??
Pozdrawiam i prosze o info :D
Re: Pomocy od Prawnika w sprawie serwisu he he
Cytat:
Zamieszczone przez leszczu
Serwis Informacyjny Gminy Lutowiska
Generalnie racja po części jest po obu stronach, nie jestem prawnikiem, ale tu prawnik nie będzie potrzebny, chyba że UG nie ustąpi.
Problem nie polega na tym czy pisze tam "serwis informacyjny", tylko na drugiej części tego zdania. Pisząc "serwis informacyjny Gminy Lutowiska" jestes w stanie wprowadzić w błąd część odwiedzających, którzy będa mysleć że jest to oficjalny serwis Urzędu Gminy. Ponieważ słowo "Gmina" ma tutaj dwa zastosowania: raz jako Gmina Lutowiska czyli miejsce, a raz jako Gmina Lutowiska jak urząd, bo potocznie skraca się wlasnie mówiąc "ide do Gminy", prawda? Rzadko kto mówi "idę do Urzędu Gminy Lutowiska". I tu jest pies pogrzebany. Moim zdaniem kwestia interpretacji i Urząd Gminy nie ma tu racji, ale gdyby doszlo do sprawy to różnie może się potoczyć - wiesz jak się u nas interpretuje.
Salomonowym wyjściem byłoby, aby oni mieli Serwis Informacyjny, bądź Serwis Informacyjny URZĘDU Gminy Lutowiska, a u Ciebie bez zmian. Bo co innego jest Gmina jako urząd, a co innego jako terytorium/obszar.