14 dni pieszo po Bieszczadach
Czesc wszystkim forumowiczom , chcial bym poprosic o pomoc w rozpisaniu marszruty na 14 dni po naszych pieknych Bieszczadach . Noclegi nejlepiej namiot w malych malo znanych miejscowosciach . Jesli chodzi o kondycje nie ma najmniejszych problemow jestem zawodowym zolnierzem a do tego sportowcem . Jestem z Zielonej Gory wiec bede dojezdzal albo pks albo pkp ale zakonczyc wyprawe chcial bym w miescie o dobrze rozwinietym wezlem komunikacji pkp , pks. Bardzo prosze o pomoc i z gory za nia dziekuje. Moze juz ktos ma jakies rozpiski i chcial by sie podzielic . Wycieczka ma byc extrem :)
Odp: 14 dni pieszo po Bieszczadach
Cytat:
Zamieszczone przez
D.I.A.Z
Czesc wszystkim forumowiczom , chcial bym poprosic o pomoc w rozpisaniu marszruty na 14 dni po naszych pieknych Bieszczadach . Noclegi nejlepiej namiot w malych malo znanych miejscowosciach . Jesli chodzi o kondycje nie ma najmniejszych problemow jestem zawodowym zolnierzem a do tego sportowcem . Jestem z Zielonej Gory wiec bede dojezdzal albo pks albo pkp ale zakonczyc wyprawe chcial bym w miescie o dobrze rozwinietym wezlem komunikacji pkp , pks. Bardzo prosze o pomoc i z gory za nia dziekuje. Moze juz ktos ma jakies rozpiski i chcial by sie podzielic . Wycieczka ma byc extrem :)
To lubię :-)
Witaj na forum!
No możliwości, jak zwykle w biesach, tysiące.
Byłeś już w Biesach?
Wybierasz się sam, czy w grupie?
Wolisz szlaki, czy poza?
Cytat:
Zamieszczone przez
D.I.A.Z
..a ja tego w ogóle nie rozumiem
takie extrem że inni musza pomagać
a gdzie satysfakcja z samotnie zaplanowanej i zrealizowanej przygody?
Jeśli
Cytat:
Wycieczka ma byc extrem :)
to rób żadnej rozpiski, nie kupuj żadnej mapy, ani innych gepesów.
Po prostu przyjedź do Leska, zarzuć plecak i ruszaj. Tu w Lesku znajdziesz już szlak który poprowadzi Cię w tą niepowtarzalną krainę odkrywając kolejne odsłony.
Nie bierz zegarka ani kompasu, tylko otwórz oczy idąc przed siebie.
Niemożliwe ?
Dasz radę.
Od Sokolnik halsować do Łupkowa ;)