Samochody terenowe - jaki wybrać?
Na kanwie motywu, który pojawił się w innym wątku...
Powoli przymierzam się do zakupu autka, a od dość dawna chodzi za mną Jeep Cherokee. Na szczęście przyssał się do mnie ten starszy model, ok. 10-letni, z kanciastą budą, wart jakieś 10-15 tys. Zastrzegam, że nie zamierzam nim "niszczyć bieszczadzkich szlaków" ;) Podoba mi się sylwetka i tyle. Ale nie mam żadnego doświadczenia z samochodami 4x4, wobec czego zbieram opinie z różnych źródeł i uprzejme pytam praktyków: czy warto się pakować w taki zakup?
Domyślam się, że 4-litrowy silnik benzynowy potrafi zarżnąć finansowo, zatem czy lepiej kupić diesla czy założyc instalację gazową? Jakie są - proporcjonalnie do innych modeli terenówek - koszty utrzymania i ewentualnych napraw? Czy 10-letni egzemplarz Cherokee jest bardziej, czy mniej awaryjny od innych 4x4? Czy nie ma problemów z serwisem w Warszawie i "w Polsce"?
Jeśli macie doświadczenia z tą marką, modelem lub innymi terenówkami, nie bądźcie skąpi i podzielcie się :)
Pozdrawiam serdecznie
Odp: Samochody terenowe - jaki wybrać?
heheh z filmu wynika, że nie ma reguły
http://fishki.net/comment.php?id=69541
heh, uśmiałem się
Czyli jednak deta czas nabyć;) Pomknie się z Terki do Dołżycy i dalej na Wetline...mrrr
Ja właśnie też potrzebuję jakiegoś dobrego auta, które będzie mi służyło zarówno do jazdy po lasach, jak i codziennego użytku po "normalnych" drogach. Przeglądam tylko oferty nowych samochodów. Ostatnio byłem we Wrocławiu i zainteresowała mnie oferta salonu samochodowego na Kamiennej. Jestem juz prawie zdecydowany na Suzuki Vitarę, podobno świetnie sprawdzają się w terenie. Zaproponowano mi swietną ofertę cenową, ale chciałbym zapytać, czy ktoś ma doświadczenie z tym autem.
Cytat:
Zamieszczone przez
Marcowy
Na kanwie motywu, który pojawił się w innym wątku...