Witam wszystkich Bieszczadnikow! jestem nowy w temacie i bede bardzo wdzieczny za info dot..wycieczek skiturowych na terenie BPN. Na stronie parku troche okrojone informacje. Moze jest www dot.. ww tematu.?
dziekuje i pozdrawiam
Wersja do druku
Witam wszystkich Bieszczadnikow! jestem nowy w temacie i bede bardzo wdzieczny za info dot..wycieczek skiturowych na terenie BPN. Na stronie parku troche okrojone informacje. Moze jest www dot.. ww tematu.?
dziekuje i pozdrawiam
Ja sie na tym nie znam, ale wiem, że jeżdżą/biegają/chodzą
http://forum.bieszczady.info.pl/sear...&sa=Szukaj#944
Witaj:)
Polecam wycieczki organizowane przez PTTK Rzeszów, oddział oferuje ciekawe wyjazdy/wycieczki na nartach ski turowych
dziekuje wszystkim za info..
Bylem z chlopakami z krainy wilka.Fajna ekipa..polecam
pozdrawiam
'Tropem Wilka" PL/SK
Roztoki G - Okraglik-Plasza(pikinik pod polonina)-Dziurkowiec-Runina(Autobuskiem do domu)Impreza miala charakter szkoleniowy przy wspolpracy klubu turowego z preszowa.Pewnie ciezko w to uwierzyc ,ale noca takze jest pieknie..
Zalapalem sie na ostatnia chwile i bardzo dziekuje org..za mile przyjecie.Polecam serdecznie.Wiekszosc trasy z gorki.. :)
pozdrawiam
Witamy Daniela na forum.
Uważaj mają tu czujnych moderatorów. Trzeba wklepać najpierw 50 postów żeby coś reklamować. Masz wiele do powiedzenia więc ta 50 strzeli jak z bata.
Pozdrawiam