Widzisz my jesteśmy stałymi klientami. Druga rzecz to ode mnie zależy czy w programie pojawi się kolejka czy nie pojawi. Interesuje mnie tylko jedno. Moi klienci mają otrzymać wysokiej jakości usługi.
Spór z kolejka dotyczył jakości wykonywanych usług. Czasami dawaliśmy kolejce po kilka grup dziennie. Inaczej traktuje się klienta indywidualnego, a inaczaej stałgo.
Poza tym Browar przewodnik zawsze informuje o spóźnieniu. Przy oprowadzaniu grup osób niepełnosprawnych dochodzi do nieprzywidywalnych zdarzeń. Wg niepisanego kodeksu etycznego branży turystycznej dzieciaki niepełnosprawne traktowane są inaczej. Zamieniłam wtedy kolejkę na spływ Sanem. Nie dość, że obniżono dzieciakom cenę to jeszcze flisacy wnosili dzieciaki na rękach, brnąc po wodzie, do łodzi. Nie wzięli za to ani grosza.
To jest tylko i wyłącznie kwestia podejścia do klienta.
Prywatnie dla mnie skrzywdzenie dziecka dla kasy jest świństwem ale skrzywdzenie dzieci niepełnosprawnych jest zwykłym skur....



Odpowiedz z cytatem
Zakładki