Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Bacówka pod Małą Rawką

  1. #1
    aleXander
    Guest

    Domyślnie Bacówka pod Małą Rawką

    Jestem nauczycielem i zamierzam się na wiosne wybrać z klasą do tego schroniska, mam jednak kilka pytań:
    1) Czy w tym schronisku jest jakiś sklep itp. a jeżeli nie ma to jak daleko jest oddalony od bacówki?
    2) Czy łazienki są w pokojach, czy jest po prostu jedna dla chłopców i jedna dla dziewczyn?
    3) Czy jedzenie jest znośne?
    4) Czy warunki są dobre dla 15-nastoletnich dzieciaków (chodzi o czystość przede wszystkim)?

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar Piotr
    Na forum od
    09.2002
    Postów
    2,605

    Domyślnie Re: Bacówka pod Małą Rawką

    Cytat Zamieszczone przez aleXander
    1) Czy w tym schronisku jest jakiś sklep itp. a jeżeli nie ma to jak daleko jest oddalony od bacówki?
    Bufet - czyli mniej więcej mozna tam kupic to co wkażdym schronisku. Najbliższy sklep jest w Ustrzykach Górnych (6km).
    Cytat Zamieszczone przez aleXander
    2) Czy łazienki są w pokojach, czy jest po prostu jedna dla chłopców i jedna dla dziewczyn?
    Są wspólne - o ile dobrze pamietam. Wspólne - znaczy j/w napisałeś oczywiście :)
    Cytat Zamieszczone przez aleXander
    4) Czy warunki są dobre dla 15-nastoletnich dzieciaków (chodzi o czystość przede wszystkim)?
    Eee tam - akurat 15-letnie dzieciaki patrza na czystość... :)
    Piotr
    Twoje Bieszczady - przewodnik po regionie
    Komańcza i okolice - serwis turystyczny

  3. #3
    aleXander
    Guest

    Domyślnie

    Dzięki, a w ten bufet to drogi?

  4. #4
    Bieszczadnik Awatar naive
    Na forum od
    09.2004
    Rodem z
    Dolina Sanu
    Postów
    544

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aleXander
    Dzięki, a w ten bufet to drogi?
    Najlepiej zadzwoń albo napisz do nich:

    http://www.rawka.bieszczady.info.pl/
    Pozdrawiam
    naive

  5. #5
    lucyna
    Guest

    Domyślnie