Zamieszczone przez Derty
Nie ma to jak rzeczowe informacje :)Zamieszczone przez WojtekR
Trzeba zatem co nieco uporządkować (albo jeszcze bardziej rozwodnić) i będzie mozna bawić się dalej:
Pomysłodawcą działu jest MarekM - liczę że równiez wkrótce włączy się w dyskusję i przekaże kilka swoich uwag.
Są dwie wersje: pierwsza znajdujej się poniżej, a więc działy tematyczne a w nich spis pozycji pasujących do działu. Postanowilismy się z tym wstrzymać i w tym czasie pojawila się druga wersja: każda pozycja jest osobnym tematem, a więc bez działów. Z tych dwóch opcji należałoby wybrać bardziej czytelną, przejrzystą i przyjazną (zrozumiałą) dla użytkownika. Profesjonalne zapisy bibliograficzne są dość trudne, ale być może warto się ich trzymać - tu chyba najwazniejsze jest to, że bibligrafia będzie tworzona przez wielu uzytkowników i pytanie czy każdy chętny sobie z tym poradzi.
Jeżeli bibliografia będzie częścią forum (a takie jest założenie) to możliwości wyszukiwania są takie jak wiecie - nie ma za bardzo możliwości ich zwiększenia. Wuszukiwarka szuka wg słów kluczowych lub cały ciąg (frazę) jeśli zaznaczy się taka opcję podczas wyszukiwania. Dlatego bardzo wazne jest ustalenie odpowiedniego formułowania tematów, aby w temacie znalazło sie słowo kluczowe. Jeśli słowo kluczowe byłoby tylko w treści, szukający tego nie znajdzie, bo wyświetli sie całe mnóstwo tematów. Długość tematu jest ograniczona - też nalezy to wziąc pod uwagę.
Przy wyborze wersji warto tez zwrócić uwagę na możliwosć wyrażania opinii na temat danej pozycji przez użytkowników - gdzie będzie ona praktyczniejsza.
W sprawach szczegółowych, czyli samej formy zapisu się nie wypowiadam, bo sie na tym zupełnie nie znam.
Myslę , że po ustaleniu ostatecznej wersji wyglądu samej Bibliografii, łatwiej będzie ustalić pozostale szczegóły.



Odpowiedz z cytatem
Zakładki