Strona 1 z 4 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Samochody terenowe - jaki wybrać?

  1. #1
    Marcowy
    Guest

    Domyślnie Samochody terenowe - jaki wybrać?

    Na kanwie motywu, który pojawił się w innym wątku...

    Powoli przymierzam się do zakupu autka, a od dość dawna chodzi za mną Jeep Cherokee. Na szczęście przyssał się do mnie ten starszy model, ok. 10-letni, z kanciastą budą, wart jakieś 10-15 tys. Zastrzegam, że nie zamierzam nim "niszczyć bieszczadzkich szlaków" Podoba mi się sylwetka i tyle. Ale nie mam żadnego doświadczenia z samochodami 4x4, wobec czego zbieram opinie z różnych źródeł i uprzejme pytam praktyków: czy warto się pakować w taki zakup?
    Domyślam się, że 4-litrowy silnik benzynowy potrafi zarżnąć finansowo, zatem czy lepiej kupić diesla czy założyc instalację gazową? Jakie są - proporcjonalnie do innych modeli terenówek - koszty utrzymania i ewentualnych napraw? Czy 10-letni egzemplarz Cherokee jest bardziej, czy mniej awaryjny od innych 4x4? Czy nie ma problemów z serwisem w Warszawie i "w Polsce"?
    Jeśli macie doświadczenia z tą marką, modelem lub innymi terenówkami, nie bądźcie skąpi i podzielcie się :)
    Pozdrawiam serdecznie

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar irek
    Na forum od
    09.2002
    Rodem z
    Dobrze posiedzieć przy Żubrze
    Postów
    772

    Domyślnie

    He He ja tez sie przymierzam ale najpierw musze sie pozbyc obecnego autka. W tej cenie co napisales mozna juz je pokusic na Nisana GR o niebo lepszego od Jeepa. Ma dobre opinie w necie i wsrod bieszczadzkich uzytkownikow aut terenowych.
    Iras 7214
    www.bieszczady.net.pl
    www.karpaty.travel.pl
    www.iras.net.travel.pl - Irasowe wojaże
    Wszystkie błędy ort. są zamierzone i chronione prawem autorskim. Wykorzystywanie ich bez zgody autora jest zabronione ;)

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar robines
    Na forum od
    01.2005
    Rodem z
    dziura w Beskidzie Małym
    Postów
    441

    Domyślnie