Zauważyłem niezwykłe ożywienie "w temacie" KIMB. Zatem jako wybrany przez Was na ubiegłorocznym kongresie "Prezydent Forum" przejmuję sprawy w swoje ręce.
Termin mamy już ustalony: 16-18 maja 2008 r. Obrady główne: 17/18 maja. I to się nie zmieni.
A teraz proszę o zgłaszanie - w tym wątku tematycznym oraz do końca bieżącego roku - uzgodnionych z gospodarzem (koniecznie !) propozycji lokalizacji VII KIMB w ww. terminie.
Możemy sobie (także w tym wątku) podyskutować, zgłaszać wątpliwości, podawać wszelkie "za" i "przeciw", pytać się wzajemnie i sobie odpowiadać, etc., etc.
Ale to jeszcze nie będzie głosowanie, a jedynie "kampania przedwyborcza".
I tym się zajmiemy, jak powyżej napisałem, do końca roku.
A w styczniu (przez cały miesiąc) zrobimy sobie na Naszym Forum głosowanie w celu wyboru lokalizacji KIMB.
Jawne. Jednak ograniczone tylko do tych zalogowanych członków Naszej Społeczności, którzy:
1) w chwili głosowania będą mieli na Forum nie mniej niż 50 postów,
2) zadeklarują (uczciwie, przed samym sobą), że naprawdę chcą uczestniczyć w VII KIMB i tylko jakiś kataklizm (urodziny albo zgon, ślub albo rozwód, itp.) byłby w stanie im to uniemożliwić.
Oczywiście powyższe ograniczenie odnosi się tylko do "czynnego" prawa wyborczego, a nie samego uczestnictwa w KIMB. Tego ostatniego nie będziemy chyba limitować - kto zechce, ten przyjedzie.
Dla potrzeb głosowania otworzę nowy wątek tematyczny. Ja to uczynię. I proszę mi "nie wychodzić przed orkiestrę". Osobiście też policzę Wasze głosy, eliminując osoby niemające na koncie 50 postów oraz osoby w sposób podejrzany w ostatnich dniach nabijające sobie "licznik". I osobiście ogłoszę rezultat wyborów miejsca KIMB.
Może zresztą głosowanie okaże się niepotrzebne - np. wtedy, gdy zgłoszona zostanie tylko jedna proponowana lokalizacja. Przypominam, iż osoba zgłaszająca powinna bezwzględnie posiadać akceptację gospodarza.
A od lutego 2008 r. otworzę znów nowy temat, a mianowicie listę obecności na VII KIMB. Będziemy tam zgłaszać siebie samych i osoby towarzyszące.
Tyle co do mojej roli organizacyjnej. Oczywiście równolegle można (i trzeba) będzie inicjować tematy dotyczące porządku obrad VII KIMB, jego części oficjalnej i nieoficjalnej, towarzysko - konsumpcyjnej. Ale tu już zdaję się na Waszą inwencję - na Forum jest kilku doskonałych wodzirejów, znacznie lepszych ode mnie.![]()
Zakładki