Hej:)
A co zmiędzynarodową linią do Medilaborców? Czemu tam ograniczono kursy? Czy aby pomysł z UA nie doczeka się takiego samego smutnego końca? Często kursujące pociągi do Łupkowa i dalej na Słowację jakoś nie wpłynęły na ożywienie ruchu turystycznego i gospodarki w dolinie Osławy. Zasada jest prosta - ludzie przesiedli się na auta i tak już zostanie. Zamiast modernizować linie kolejowe, może warto modernizować szosy? Koleje w dobie motoryzacji maja naprawdę wielki orzech do zgryzienia. Słyszeliście zapewne o olbrzymich problemach Deutsche Bahn z dworcami i próbą wyprzedaży wiekszości tych obiektów? Ostaną się tylko nieliczne w dużych i średnich miastach. To znak czasów - koleje są nierentowne. Pasażer woli mieć podwózkę jak najbliżej fotela w pracy i kanapy w domu:D
Oczywiście - wskrzeszenie tej linii będzie dla mnie miłe, bo miłe są wspomnienia z nią związane:P Te obstawy z krasnoarmiejców na stopniach wagonów, rampy z reflektorami, ckm-ami itd Te złośliwe wywalanie papierków za okno, natychmiast skrzętnie kontrolowanych przez gorliwych obrońców jedynie słusznego systemu:D No ale to nie jest coś, co może przysporzyć linii wielkich dochodów;> Niestety...
Pozdrawiam,
Derty