Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 86

Wątek: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady [Andrzej Lach]

  1. #21
    blondas
    Guest

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    poznalem Andrzeja kilka lat temu i od samego poczatku byłem pod wrazeniem tego czlowieka...poczatkowo wydawal mi sie typem mitomana ale szybko zdalem sobie sprawe iz tak nie jest...do konca zycia bede cieplo wspominal jego polskie i ukrainskie piosenki...
    musze sie przyznac iz ponad 15 lat temu spedzalem w bieszczadach kazdy wolny weekend...teraz los mnie rzucil do koszalina i tam obecnie mieszkam na stale wiec blizej mi do mielna niz do moich kochanych bieszczad....
    ale do rzeczy!
    siedze sobie dzis (13.09.09r) w knajpce 25km od koszalina i zajadam pyszny obiadek az tu nagle podjezdza jakis granatowy fiacik z rejstracja RBI...pierwsze co pomyslalem to "o jaka bliska sercu blacha" z auta powoli wygramolil sie facet ktorego juz kiedys widzialem ale nie pamietam gdzie...zblizyl sie do mnie z mapa w reku i juz wiedzialem!
    to byl Andrzej! pogadalismy z pol godzinki o tym i owym...
    nadal jest usmiechniety taki jak go zapamietalem mimo ze w oczach ma bol i widac ze cierpi...zaspiewal mi 2 piosenki pokazalem mu droge na mapie by minac remonty okolicznych drog i pojechal!
    uwielbiam tego chlopa!
    szkoda ze teraz mieszka tak daleko az za uralem....
    Ostatnio edytowane przez blondas ; 14-09-2009 o 00:59

  2. #22
    Poeta Roku 2010
    Poeta Roku 2009
    Poeta Roku 2008

    Awatar WUKA
    Na forum od
    07.2006
    Rodem z
    Toruń
    Postów
    3,927

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Andrzej nie mieszka za żadnym Uralem.Spędziliśmy długie chwile na tegorocznych Bieszczadzkich Aniołach.Nie rozstawał się z gitarą-grał i śpiewał (mam foty i filmiki)Wspominał TYLKO o otwarciu własnych lokali gastronomicznych u "sąsiadów"!.O czym jeszcze rozmawialiśmy zachowam dla siebie! Pozdrawiam piękny Koszalin.

  3. #23
    blondas
    Guest

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    dla mnie tez bylo by lepiej by byl tu na miejscu a nie gdzies za miedza.
    szkoda ze sam nie moze napisac jak jest naprawde.

  4. #24
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,626

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Cytat Zamieszczone przez blondas Zobacz posta
    szkoda ze teraz mieszka tak daleko az za uralem....
    ][/URL]


    bieszczady sie spaprały, nie sa juz miejscem dla prawdziwych zakapiorow to dal noge za ural..trudno sie dziwic.. nie dla takich klimatow jak sa teraz ludzie nawiewali w bieszczady..

    moze trzeba by go za uralem odwiedzic i tam jakie ognicho spiewane zrobic :)
    Ostatnio edytowane przez buba ; 14-09-2009 o 11:30
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

  5. #25
    Poeta Roku 2010
    Poeta Roku 2009
    Poeta Roku 2008

    Awatar WUKA
    Na forum od
    07.2006
    Rodem z
    Toruń
    Postów
    3,927

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Buba,całkiem o co innego w tej sprawie chodzi.

  6. #26
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,626

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Cytat Zamieszczone przez WUKA Zobacz posta
    Buba,całkiem o co innego w tej sprawie chodzi.
    wiem ze glowna przyczyna byla inna...
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

  7. #27
    Bieszczadnik Awatar Barnaba
    Na forum od
    01.2005
    Rodem z
    Festung Posen
    Postów
    1,614

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    każdy swój rozum ma, i swoje wie...
    Buba jednak ma racje:
    Cytat Zamieszczone przez buba Zobacz posta
    bieszczady sie spaprały, nie dla takich klimatow jak sa teraz ludzie nawiewali w bieszczady..
    https://wydawnictwo.lesneoko.com- Że przewodnik napisałem i że ludzi uszczęśliwiam. A co!

  8. #28
    Bieszczadnik Awatar Pyra.57
    Na forum od
    08.2006
    Rodem z
    stolica Pyrlandii
    Postów
    1,596

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Barnaba więcej optmizmu, bo nigdy nie jest tak źle, zeby nie mogło być gorzej.
    pozdrawiam
    Marek

  9. #29
    Bieszczadnik Awatar Polej
    Na forum od
    11.2004
    Rodem z
    Międzychód
    Postów
    1,137

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Cytat Zamieszczone przez Barnaba Zobacz posta
    każdy swój rozum ma, i swoje wie...:
    Każdy ma „swoje” Bieszczady, każdy inny czuje w nich klimat. Jednemu odpowiada, innemu nie.
    Pozdrawiam
    Przemek

  10. #30
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,626

    Domyślnie Odp: Kolejny Bieszczadzki Zakapior opuszcza Bieszczady

    Cytat Zamieszczone przez Pyra.57 Zobacz posta
    bo nigdy nie jest tak źle, zeby nie mogło być gorzej.
    coz za optymistyczne sformuowanie
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Czy "zakapior" Bieszczadzki to idol?
    Przez joorg w dziale Dyskusje o Bieszczadach
    Odpowiedzi: 532
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 22:13
  2. Poszukuję książki: Tadeusz Andrzej Olszański Bieszczady 1918-19
    Przez Misieg w dziale Bibliografia Bieszczadów
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-01-2012, 23:24
  3. Andrzej Muszyński - Historie nieoczywiste
    Przez machoney w dziale Turystyka nie-bieszczadzka
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-11-2011, 18:15
  4. Andrzej Potocki, Słownik biograficzny Żydów z Podkarpackiego
    Przez Marcin w dziale Bibliografia Bieszczadów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2010, 17:48
  5. Kolejny Kongres
    Przez Anonymous w dziale Spotkania i sprawy forumowe
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-10-2002, 18:45

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •