Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Wetlina - Marzec

  1. #1
    Arzahel111
    Guest

    Domyślnie Wetlina - Marzec

    Witam Wszystkich

    Jestem początkującym forumowiczem, ale jestem przekonany że na stałe zawitam do Waszej społeczności

    Bieszczadami interesuję się od jakiegoś czasu, a mieszkam na Roztoczu, o którym zwykło się mówić "Małe Bieszczady" Stąd więc nieodparta pokusa, aby w końcu je odwiedzić :)
    Planuję kilkudniowy wypad z dziewczyna za dwa miesiące (w marcu)m w okolice Wetliny, Smerka. Przejrzawszy forum jednak mam pewne wątpliwości, czy ta pora roku jest odpowiednia na tego typu wyprawę. W zasadzie niepokoi mnie jedna rzecz - czy obierając sobie szlak do pokonania, nie ugrzęźniemy gdzieś w błocie, i cali z niego zejdziemy. Nie chcemy jechać na weekend majowy, gdyż to wiąże się z natłokiem ludzi. Zakładam, że w tym okresie nie będzie problemów z bazą noclegową i ewentualnie gastronomiczną. Proszę o radę, czy w tym miesiącu jest możliwy taki spacer i jeśli tak, to który szlak wybrać

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Arzahel111 ; 23-01-2009 o 23:24

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar Basia Z.
    Na forum od
    05.2007
    Rodem z
    Chorzów
    Postów
    2,771

    Domyślnie Odp: Wetlina - Marzec

    Cytat Zamieszczone przez Arzahel111 Zobacz posta
    Planuję kilkudniowy wypad z dziewczyna za dwa miesiące (w marcu)m w okolice Wetliny, Smerka. Przejrzawszy forum jednak mam pewne wątpliwości, czy ta pora roku jest odpowiednia na tego typu wyprawę. W zasadzie niepokoi mnie jedna rzecz - czy obierając sobie szlak do pokonania, nie ugrzęźniemy gdzieś w błocie, i cale z niego zejdziemy.
    W błocie jak w błocie, powyżej 700-1000 m npm to o tej porze roku bywa jeszcze mnóstwo śniegu i to takiego bardzo mokrego.
    Oczywiście to zależy od pogody w danym roku, ale statystycznie tego się można spodziewać.

    B.

  3. #3
    Arzahel111
    Guest

    Domyślnie Odp: Wetlina - Marzec