Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: 14 dni pieszo po Bieszczadach

  1. #1
    D.I.A.Z
    Guest

    Domyślnie 14 dni pieszo po Bieszczadach

    Czesc wszystkim forumowiczom , chcial bym poprosic o pomoc w rozpisaniu marszruty na 14 dni po naszych pieknych Bieszczadach . Noclegi nejlepiej namiot w malych malo znanych miejscowosciach . Jesli chodzi o kondycje nie ma najmniejszych problemow jestem zawodowym zolnierzem a do tego sportowcem . Jestem z Zielonej Gory wiec bede dojezdzal albo pks albo pkp ale zakonczyc wyprawe chcial bym w miescie o dobrze rozwinietym wezlem komunikacji pkp , pks. Bardzo prosze o pomoc i z gory za nia dziekuje. Moze juz ktos ma jakies rozpiski i chcial by sie podzielic . Wycieczka ma byc extrem :)

  2. #2

    Domyślnie Odp: 14 dni pieszo po Bieszczadach

    Cytat Zamieszczone przez D.I.A.Z Zobacz posta
    Czesc wszystkim forumowiczom , chcial bym poprosic o pomoc w rozpisaniu marszruty na 14 dni po naszych pieknych Bieszczadach . Noclegi nejlepiej namiot w malych malo znanych miejscowosciach . Jesli chodzi o kondycje nie ma najmniejszych problemow jestem zawodowym zolnierzem a do tego sportowcem . Jestem z Zielonej Gory wiec bede dojezdzal albo pks albo pkp ale zakonczyc wyprawe chcial bym w miescie o dobrze rozwinietym wezlem komunikacji pkp , pks. Bardzo prosze o pomoc i z gory za nia dziekuje. Moze juz ktos ma jakies rozpiski i chcial by sie podzielic . Wycieczka ma byc extrem :)
    To lubię
    Witaj na forum!
    No możliwości, jak zwykle w biesach, tysiące.
    Byłeś już w Biesach?
    Wybierasz się sam, czy w grupie?
    Wolisz szlaki, czy poza?
    Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny :)

  3. #3
    Literat Roku 2013

    Awatar trzykropkiinicwiecej
    Na forum od
    04.2007
    Rodem z
    Nigdziebądź nad Osławą
    Postów
    1,841