Strona 1 z 4 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: gdzie z dziećmi na tydzień?

  1. #1

    Domyślnie gdzie z dziećmi na tydzień?

    Witam
    jestem początkująca, zamierzamy z meżem i dwójką 10 latków jechać w ukraińskie Bieszczady, na razie zgromadziłam mapy, czekam na przewodnik który zamówiłam w necie. Wystraszyły mnie Gorgany, nie wiem czy to jednak nie będzie zbyt trudna wyprawa dla dzieci. One co prawda lubia chodzić..ale to nasz pierwszy raz na Ukrainie wiec sie obawiam. Prosze o jakieś podpowiedzi..
    Bierzemy namiot, jedziemy małym autem/nieterenowym...ale gdzie..to jeszcze nie wiem. Może to głupie...ale czy spanie na dziko w namiocie jest tam bezpieczne?

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar kobieta_bieszczadzka
    Na forum od
    11.2004
    Rodem z
    to tu ... to tam ...
    Postów
    1,099

    Domyślnie Odp: gdzie z dziećmi na tydzień?

    Pozwoliłam sobie wysłać pewne namiary na priv. Myślę, że jako miejscowy będzie mógł najwięcej pomóc i naświetlić pewne kwestie.

    Pozdrawiam i życzę pomyślnych wiatrów

    k_b
    Prawdziwa przyjaźń przychodzi wówczas, gdy cisza między dwojgiem ludzi nie jest męcząca....

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar joorg
    Na forum od
    01.2005
    Rodem z
    Krosno
    Postów
    2,335

    Domyślnie Odp: gdzie z dziećmi na tydzień?

    Cytat Zamieszczone przez eve1978 Zobacz posta
    Witam.... zamierzamy z meżem i dwójką 10 latków jechać w ukraińskie Bieszczady, na razie zgromadziłam mapy, czekam na przewodnik który zamówiłam w necie. Wystraszyły mnie Gorgany, nie wiem czy to jednak nie będzie zbyt trudna wyprawa dla dzieci. One co prawda lubia chodzić..ale to nasz pierwszy raz na Ukrainie wiec sie obawiam. Prosze o jakieś podpowiedzi..
    Bierzemy namiot, jedziemy małym autem/nieterenowym...ale gdzie..to jeszcze nie wiem. Może to głupie...ale czy spanie na dziko w namiocie jest tam bezpieczne?
    Witaj