Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: pikuj

  1. #1
    Awatar milka
    Na forum od
    04.2011
    Rodem z
    warszawa
    Postów
    11

    Domyślnie pikuj

    Witam:) na poczatku napisze ze jestem amatorka. i mam kilka pytan odnośnie podróży na pikuj:> chciałabym się tam wybrac w czerwcu ale najpierw chcialabym sie dowiedziec np:
    1. czy jest tam wielu turystow w wakacje?
    2. czy namiot jest niezbędny podczas wyprawy? tzn czy po drodze znajde schroniska lub cokolwiek gdzie bedzie mozna spedzic noc?(czery sciany i kawalek dachu)
    3. jak najprosciej i najszybciej dojechac (autobusem, pociagiem) do tej kolejki ktora prowadzi do szlaku?
    4. czy szlaki sa dobrze oznakowane czy jest to raczej szlak dla ludzi, którzy nie potrzebuja oznakowan
    5. ile dni moze zajac taki wyjazd jesli chce sie odpoczac i cieszyc nim;] czyli spokojne marsze i dojazdy.
    i inne tego typu informacje..

    czekam na odpowiedzi i pozdrawiam:)

  2. #2
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,646

    Domyślnie Odp: pikuj

    Cytat Zamieszczone przez milka Zobacz posta
    3. jak najprosciej i najszybciej dojechac (autobusem, pociagiem) do tej kolejki ktora prowadzi do szlaku?
    )
    jaka kolejka??
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar krzychuprorok
    Na forum od
    10.2007
    Rodem z
    Rzeszów/Rymanów
    Postów
    884

    Domyślnie Odp: pikuj

    Też się zastanawiam o jaką Ci kolejkę chodzi?? może o pociąg do Sianek. Poczytaj dobrze forum, nie raz było o Pikuju, na pewno znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania.

  4. #4
    Awatar milka
    Na forum od
    04.2011
    Rodem z
    warszawa
    Postów
    11

    Domyślnie Odp: pikuj