Strona 1 z 4 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Pierwszy plecak turystyczny, proszę o pomoc. :)

  1. #1

    Na forum od
    05.2012
    Rodem z
    Lubin
    Postów
    12

    Domyślnie Pierwszy plecak turystyczny, proszę o pomoc. :)

    Witam.
    W tym roku wybieram się po raz pierwszy na bieszczadzki szlak i wobec tego muszę się zaopatrzyć w plecak. :P Szczerze mówiąc, nie znam się na tym kompletnie i po dłuższych poszukiwaniach stanęło na tym:
    http://allegro.pl/plecak-turystyczny...336441896.html

    Wiem, daleko mu do specjalistycznego sprzętu, ale też nie zmierzam spędzić życia pod chmurką.
    Planujemy wyjazd na ok. 10 dni, będziemy spać w namiotach przy schroniskach. Moim głównym problemem jest wielkość plecaka, ponieważ jestem bardzo drobną osobą (18 lat, 156 (!)cm i 46 kg). :P Wydaje mi się, że 40 l to dobra pojemność, skoro plecak może (dla mnie) ważyć max 12 kg. Jednak boję się, że mogę się nie zmieścić...
    I nie wiem, czy nie mogłabym gdzieś przymierzyć tego plecaka przed kupnem (z racji mojej budowy ciała boję się, że może nie pasować). Z tego co widziałam, jest to dosyć popularny model, więc może w jakimś sklepie będzie można go złapać. :P
    Z góry dziękuję za pomoc. :)

  2. #2
    Forumowicz Roku 2016
    Kronikarz Roku 2016
    Forumowicz Roku 2014
    Forumowicz Roku 2013
    Ekspert Roku 2012
    Awatar Wojtek Pysz
    Na forum od
    02.2008
    Rodem z
    Jarosław
    Postów
    2,441

    Domyślnie Odp: Pierwszy plecak turystyczny, proszę o pomoc. :)

    Cytat Zamieszczone przez gitarzystka Zobacz posta
    Witam.
    W tym roku wybieram się po raz pierwszy na bieszczadzki szlak i wobec tego muszę się zaopatrzyć w plecak...
    Planujemy wyjazd na ok. 10 dni...
    Wydaje mi się, że 40 l to dobra pojemność, skoro plecak może (dla mnie) ważyć max 12 kg...