Strona 1 z 9 1 2 3 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 90

Wątek: Rower górski / trekkingowy - jaki kupić?

  1. #1
    Bieszczadnik Awatar Mamcia DwaChmiele
    Na forum od
    04.2011
    Rodem z
    Rzeszów
    Postów
    423

    Domyślnie Rower górski / trekkingowy - jaki kupić?

    Zachęcona przez Wojtka, Krysię, a ostatnio nawet i Bubę, już prawie postanowiłam, że sprawię sobie rower. Taki, którym będę mogła poruszać się bez zaliczania zejścia na podejściu (a właściwie zjazdu na podjeździe), do którego będę mogła przyczepić takie sakwy jak Wojtek, i taki, żebym nie musiała podnosić nogi powyżej linii barków żeby na niego wsiąść.
    Czy mogę prosić o pomoc w wyborze? Nie znam się na tym kompletnie, nie wiem która firma robi lepsze ramy, która lepsze przerzutki itd., generalnie rzecz biorąc nawet nie wiem na co zwracać uwagę.

    W chwili obecnej jestem w stanie przeznaczyć na to budżet do 800 zł (na sam rower) - w związku z tym wchodzą w grę raczej rowery używane niż nówki, lub poczekać jeszcze trochę i przeznaczyć więcej, jeśli uznam, że tak będzie korzystniej.

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar tomas pablo
    Na forum od
    01.2009
    Rodem z
    pod karpacie
    Postów
    1,461

    Domyślnie Odp: Rower górski / trekkingowy - jaki kupić?

    ja jestem posiadaczem rowerku KANDS / model ENERGY-900/ , śmiało polecam !!! dobrze wykonany, osprzęt i opony OK. Jest to drugi mój egz. tej firmy /pierwszy został skradziony z piwnicy / Kupiłem przez allegro , dając coś ok. 800 zet. za nowiutki egzemplarz /2 lata temu/

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar krzychuprorok
    Na forum od
    10.2007
    Rodem z
    Rzeszów/Rymanów
    Postów
    884

    Domyślnie Odp: Rower górski / trekkingowy - jaki kupić?