Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: szlakiem białych tablic

  1. #1
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,626

    Domyślnie szlakiem białych tablic

    Tabliczki oznaczajace nazwe miejscowosci. Te biale zaczely znikac jakis czas temu z naszych miast i wsi. Zastepuja je zielone z bialym napisem, nowe i blyszczace..
    Ale gdzieniegdzie jeszcze sie zachowaly tamte, czesto juz bardziej rdzawe niz biale, zwykle ostaly sie gdzies na bocznych drogach, tam gdzie na drodze dziury, kurz, bloto i szuter, tam gdzie fajnie, tam gdzie mozna spotkac buby

    Na Dolnym Slasku








    w lubuskim








    w opolskim





    w zachodniopomorskim







    na Podlasiu





    i jedna z moich ulubionych- wprawdzie przykolejowa ale tez w kolorkach wlasciwych i tez juz nieistniejaca...






    Moze tez gdzies takowe jeszcze spotkaliscie?
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

  2. #2
    Bieszczadnik
    Na forum od
    05.2006
    Rodem z
    Poznań/Szczecin
    Postów
    591

    Domyślnie Odp: szlakiem białych tablic

    Buba, sorry za jakość(zdjęcie ze zdjęcia). Rok 2008, gdzieś na Suwalszczyźnie, urzekła mnie kompozycja krówki i tablicy :)

    "There is no such thing like too much snow" - Doug Coombs

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar bacza
    Na forum od
    07.2017
    Rodem z
    Warmia (Olsztyn)
    Postów
    76

    Domyślnie Odp: szlakiem białych tablic

    Odgrzewam kotleta, bo mnie samego widok takiej tabliczki jakoś wzrusza. To taki rodzaj magii miejsca, gdzie (tabliczkowy) czas zatrzymał się przed 2000 r. (jak dobrze kojarzę, to od tego roku zmieniono zapisy w K.D.)
    Cytat Zamieszczone przez buba Zobacz posta
    (....)
    Moze tez gdzies takowe jeszcze spotkaliscie?
    No to proszę - ładniutka, czyściutka, niemal (lub nawet i całkowicie ) bieszczadzka (lipiec 2017):

    P1020667.jpg
    (trochę na Pn od Ustrzyk Dolnych)

    Poszperam w fotko-archiwach, może jeszcze coś się znajdzie.
    BTW - Konotop jakoś niefajnie mi się kojarzy... Tyle żołnierskiego potu, a - być może i krwi - tam wsiąkło w ziemię (za "moich czasów" - poligon czołgowy).

  4. #4
    Kronikarz Roku 2011 Awatar buba
    Na forum od
    02.2006
    Rodem z
    Oława
    Postów
    3,626

    Domyślnie Odp: szlakiem białych tablic

    [quote}
    Poszperam w fotko-archiwach, może jeszcze coś się znajdzie. [/quote]

    Super! :)


    A nasz zbiorek tablicowy troche sie porozrastal od czasow zalozenia tego posta Sporo tego jeszcze mozna wyszperac!

    http://jabolowaballada.blogspot.com/...ch-tablic.html
    "ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną - cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam.. "

    na wiecznych wagarach od życia...

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Czy Biały Słoń jest biały ?
    Przez don Enrico w dziale Wschodni Łuk Karpat
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 12:14
  2. 7 etapów, 7 tablic czyli kto znalazł okulary ?
    Przez don Enrico w dziale Relacje z Waszych wypraw w Bieszczady
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 23:51
  3. Szlakiem starych domów
    Przez Wiktoria w dziale Bieszczady praktycznie
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 27-11-2010, 18:53
  4. Szlakiem granicznym przez Beskid Niski i Bieszczady
    Przez Leuthen w dziale Relacje z Waszych wypraw w Bieszczady
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-08-2009, 07:21
  5. Szlakiem bieszczadzkiej nędzy
    Przez Browar w dziale Dyskusje o Bieszczadach
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 17:42

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •