Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Majówka- ocena trasy

  1. #1

    Smile Majówka- ocena trasy

    Witam!
    Na początku maja planuje wybrać się samotnie w Bieszczady. Jako że jestem kompletnie zielony w temacie, a w Bieszczadach nigdy nie byłem przyda mi się rada od bardziej doświadczonych.
    Zaplanowałem sobie taką trasę.

    D1. Przyjazd-Ustrzyki Górne-Tarnica-Wołosate
    D2. Wołosate-Przełęcz Bukowska-Halicz-Bukowe Berdo-Ustrzyki Górne
    D3. Ustrzyki Górne-Połonina Caryńska-Brzegi Górne-Chatka Puchatka
    D4. Chatka Puchatka-Połonina Wetlińska-Smerek (nocleg gdzieś w okolicy)
    D5. Jak starczy czasu :) Jakieś propozycje?

    Przyjazd i poruszanie się po drogach autostopem.
    Kondycje raczej średnia, ale jest upór :) Pytanie czy jest to dobry rozkład tras? Czy lepiej coś zmienić, dodać, uciąć jak myślicie?
    Jeśli chodzi o noclegi to biorę ze sobą namiot. Słyszałem, że w Ustrzykach i Wołosatych można spokojnie znaleźć miejsce do rozbicia.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar creamcheese
    Na forum od
    02.2012
    Rodem z
    Lublin
    Postów
    800

    Domyślnie Odp: Majówka- ocena trasy

    Trasy bardzo dobre. Jak już będziesz w UG to przejdź jeszcze pętelkę przez Rawki.
    Nie wiem jak chodzisz (kondycja) ale ja bym nie nosił tego namiotu i całego dobytku do Wołosatego i z powrotem do UG. Z Wołosatego po pierwszym i do Wołosatego drugiego dnia poszedłbym asfaltem (1h) lub stopem; dodając jeszcze do tego jeden dzień na Rawki (np. trzeci) masz trzy dni na lekko a tylko dwa z tobołami na plecach. W UG masz duże pole namiotowe prawie centralnie w "city".
    Pozdrawiam

  3. #3
    Administrator
    Awatar Hero
    Na forum od
    07.2004
    Rodem z
    Mińsk Maz. Wołosate
    Postów
    912

    Domyślnie Odp: Majówka- ocena trasy

    Witaj na Forum !