Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Tarnica- która miejscowość?

  1. #1

    Domyślnie Tarnica- która miejscowość?

    W temacie Bieszczad jestem kompletnie zielona, jak i z orientacją w terenie. Chciałabym zdobyć Tarnicę i przy okazji Połoninę Caryńską i ze zdobytych informacji wynika, że musiałabym pojechać do Ustrzyk Górnych- mam rację? Jeśli tak, to te szlaki, które prowadzą na oba szczyty są "po drodze", czy musiałabym na nie wchodzić z różnych stron?
    Ewentualnie może polecacie inną miejscowość, z której byłoby blisko do szlaków, ponieważ nie zabieram się samochodem? (ewentualnie jak są busiki jak w Zakopanem, to nie ma problemu).

    Ewentualnie może szlak na Tarnicę prowadzi również na inne szczyty, które można sobie przejść w ciągu jednego dnia?

    Nie, żebym szła na łatwiznę- czytam właśnie o tym w internecie, ale nigdy wcześniej tam nie byłam i nie mogę tego wszystkiego "ogarnąć".
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Madi ; 14-07-2015 o 13:52

  2. #2
    Administrator
    Awatar Hero
    Na forum od
    07.2004
    Rodem z
    Mińsk Maz. Wołosate
    Postów
    912

    Domyślnie Odp: Tarnica- która miejscowość?

    Na oba szczyty wejdziesz z Ustrzyk Górnych, ale są w różne strony. Nie musisz schodzić ta samą drogą. Z Tarnicy możesz zejść do Wołosatego, a z Połoniny Caryńskiej na przykład do Brzegów Górnych. Bez problemów do Ustrzyk wrócisz busem lub stopem. Kolory szlaków i czasy przejść masz na każdej mapie, pa przykład na tej: http://mapa-turystyczna.pl/

  3. #3
    Bieszczadnik Awatar Kurdybanek
    Na forum od
    05.2015
    Rodem z
    Inowrocław
    Postów
    64

    Domyślnie Odp: Tarnica- która miejscowość?

    Cytat Zamieszczone przez Madi Zobacz posta