Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Gady i płazy Bieszczad

  1. #1

    Domyślnie Gady i płazy Bieszczad

    Witam serdecznie , jestem młodym zapalonym fotografem i poszukuje fajnych miejsc w Bieszczadach (okolice zatwarnicy), gdzie mógłbym znaleźć węża eskulapa oraz salamandrę plamistą.
    Prośba jest do miejscowych osób o porade na temat w jakoe tereny sie wybrać tutaj , aby porobić ciekawe zdjęcia wyżej wymienionym gatunkom.
    Serdecznie dziękuję za każden post.

  2. #2
    Bieszczadnik Awatar Piotr Niedziela
    Na forum od
    06.2016
    Rodem z
    Jura/Warszawa
    Postów
    178

    Domyślnie Odp: Gady i płazy Bieszczad

    Salamandrę i inne stworzenia żyjące w Bieszczadach możesz znaleźć na Otrycie. Tam salamandra jest popularna,jak również inne węże, ale także wilki i inne zwierzęta, w tym niedźwiedzie. Mam zdjęcia salamandry na Otrycie, a wilk niestety uciekł i nie dał sobie zrobić zdjęcia

  3. #3

    Domyślnie Odp: Gady i płazy Bieszczad

    W którym dokładnie miejscu tego otrytu przy sanie , gdzieś na szczycie , czy może gdzieś w drodze na otryt?

  4. #4
    Bieszczadnik
    Na forum od
    05.2014
    Postów
    237

    Domyślnie Odp: Gady i płazy Bieszczad

    Jest takie powiedzenie że przy danej temperaturze, ciśnieniu, grawitacji tudzież nasłonecznieniu, ciało biologiczne zachowa się dokładnie tak jak będzie miało na to ochotę. Nikt ci nie zagwarantuje że jak pójdziesz na takie a takie koordynaty to trafisz salamandrę czy eskulapczyka.
    Pewnego dnia idąc na Jeziorka Duszatyńskie naliczyłem 6 salamander. Kumpel który poszedł tą trasą 2 godziny później z zamiarami fotograficznymi właśnie, nie spotkał ani jednej i żeby nie moja dokumentacja fotograficzna byłoby że mu kit ładowałem.
    Nie, gość nie jest ślepy i nie, nie płoszyłem mu tych zwierzątek także jak sam widzisz - przyroda (jak to kobieta) zmienną jest. Czasem trzeba się nałazić....

  5. #5

    Domyślnie Odp: Gady i płazy Bieszczad